niedziela, 23 lipca 2017

Ejjj... Odbierz. Ważna sprawa - czyli telefoniczne konsultacje z drugiego końca Polski

Siedzę sobie w kuchni, palę fajkę, wracam do pokoju a tu wiadomość na FB

"Ejjj.... Odbierz. Ważna sprawa". 

Patrzę na telefon, a tam 3 nieodebrane połączenia. No ok. Myślałam, że coś się stało, a tu kumpel, który robi na drugim końcu Polski gastro dzwoni do mnie i wali do mnie kocobołem,na zmianę z sucharkiem, którego nie powstydziłby się nasz znany rodak Karol (nie, nie papież). 

- ejjjjj jako szanująca się kurwa blogerka kulinarna weź mi doradź co sobie jeszcze dodać do kanapek

- to kurwa, czy blogerka? - pytam w międzyczasie :) 

- Ok, powiedz mi co masz na kanapkach, a ja Ci powiem co sobie możesz dodać.... 

Trwa wymiana składników, wśród których znalazły się parówki, chleb, ser żółty i cebulki tyle, że kot napłakał. Dostałam zdjęcie podglądowe.



- dodaj do tego przyprawę do mięs....

- to czekaj, ja Ci wymienię przyprawy jakie mam...

- nie, nie ma opcji, nie będziesz mi teraz wymieniał przypraw, które masz w 3 pudełkach, a które to miałam okazje przegrzebać jak byłam u Ciebie. Dodaj do tego pieprz ziołowy...

- o, mam zioła prowansalskie

- o, ok, to weź je dodaj, tylko przed posypaniem rozetrzyj na ręce

- a to chuj, nie dodaje

- no weź nasyp na rękę i potrzyj ręką o rękę i posyp

- noooo spoko, że Ty mnie uczysz gotować przez telefon xd   

...

- No ok, ja bym do tego jeszcze ogórka dodała tego z chilli, z biedronki

- noooo dobry by były, ale nie chce mi się iść do biedronki xd

- no widzisz, trzeba mieć takie rzeczy w domu na wszelki wypadek. A tej cebuli to nie masz więcej? 

- nie mam, ale czekaj, pójdę na klatkę, tam powinna być cebula

- macie cebule na klatce o_O ? 

- no nie wierze, poszedłeś na klatkę zajebać komuś cebulę?

- nieeee, to nasza szafka xd

....


Ok. Po chwili słyszę dźwięk krojonej cebuli. Do tego dowiedziałam się, co jeszcze znajduje się w lodówce na drugim końcu Polski. Fajnie, fajnie.... Pokminiliśmy co tam jeszcze dodać i wyszło to ;) Powiem Wam, że sama bym opierdoliła ze smakiem :D   







I'm proud of You. Dostaniesz order z ziemniaka xd 

A po dobrym posiłku ponoć czas na uzupełnienie mikroelementów i witamin ;) 


Misquzi -_-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miskuzi...

Zapomniałam. Nie byłam w stanie. Nie chciało mi się dodać wczoraj miskuzi, a było - przepyszne jak zwykle... A dziś jest jego kontynuacja. ...